O mnie

Moje zdjęcie
Z zawodu położna, prywatnie zakręcona szatynka, taka tam emigrantka mieszkająca w Wielkiej Brytanii, która ma bzika na punkcie kultury Bliskiego Wschodu. Lubi tańczyć, zwiedzać nowe miejsca, fotografować, poznawać nowych ludzi i... podjadać czekoladę ;P

piątek, 15 kwietnia 2011

Nocną porą, ze słuchawkami na uszach..

Coś mam chyba ostatnio za dużo czasu, albo za szybko piszę, nie wiem - w każdym razie witam wszystkie sowy, które jeszcze nie śpią.


Nieodłącznym elementem mojego życia jest muzyka - tak, mam tego świadomość, że nie jestem w tym oryginalna - ale dzień bez ulubionych melodii jest dla mnie dniem niewypełnionym do końca.

I tak, pewnie najprościej byłoby teraz napisać czego słucham w danym momencie albo czego słucham często lub - czego słucham w ogóle, jeśli to w ogóle kogoś interesuje. Nie jest trudno zgadnąć, że prym od roku wiodą piosenki o klimacie arabskim, śpiewane właśnie w takim języku. Oczywiście innych rzeczy też słucham, ale tych najczęściej zdecydowanie, wprowadzają mnie w dobry nastrój i jakoś tak myślami znajduję się zupełnie gdzie indziej, dokładniej gdzieś w Jordanii, ale nie powiem gdzie.. ;)

Oto lista top 3 arabic songs, czyli najlepszych moich typów, które mogę słuchać w kółko :)
(proszę wziąć pod uwagę, że transliteracja przekładni z arabskiego alfabetu na angielski może się różnić, piszę tak jak mam w napisane w winampie lub wklejam źródło ;))

  1. nie znam prawdziwego tytułu; o ile dobrze mi wiadomo, jest to pieśń na cześć jordańskiej armii


Shukran i tisbah 'ala khayr (czy jak to tam się wymawia) ;>

4 komentarze:

  1. Polecam Ci blog Mamy Ammara
    http://jordaniaokiempolki.blogspot.com/
    Na pewno znajdziesz tam wiele informacji o Jordanii widzianej okiem Polki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację, zaglądam tam często :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad u ciebie to zainteresowanie Jordania? Mame Amara mialam przyjemnosc poznac osobiscie w Irbid :).Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta - aj, zazdroszczę! ;D Jordania jest dla mnie miejscem pięknym, ciekawym, historycznym i egzotycznym.. po prostu innym :) I to chyba przyciaga najbardziej :) Pozdrawiam i miło mi ię poznać :)

    OdpowiedzUsuń