O mnie

Moje zdjęcie
Z zawodu położna, prywatnie zakręcona szatynka, taka tam emigrantka mieszkająca w Wielkiej Brytanii, która ma bzika na punkcie kultury Bliskiego Wschodu. Lubi tańczyć, zwiedzać nowe miejsca, fotografować, poznawać nowych ludzi i... podjadać czekoladę ;P

niedziela, 22 maja 2011

O (nieudanych) planach.

Przyszedł czas na małe narzekanie:

Miałam pojechać do Polski w czerwcu - nie pojadę.
Miałam dokończyć załatwianie papierów związanych z moim zawodem - nie uda mi się to teraz.
Miałam być na 25 rocznicy ślubu moich rodziców - nie dam rady się tam zjawić.
Miałam się obkupić w Polsce z rzeczy, których nie mogę dostać tutaj - nie stracę kasy, bo nie pojadę.
Miałam wszystkich odwiedzić - może kiedy indziej.

A to wszystko przez głupią robotę - tylko strata nerwów i pieniędzy.

Na pocieszenie sobie mówię, że mam zamiar zwiedzić Londyn w czasie letnich miesięcy - mam nadzieję, że chociaż to mi się uda.. Nie wspominając o Jordanii, którą odkładam na ho hooooo później ;)

1 komentarz:

  1. Niestety tak bywa :( Czasem sprawy nie ida po naszej myśli, ale jak nie teraz to później, na pewno się uda.
    Pozdrowienia z Jordanii

    OdpowiedzUsuń